12 Kasım 2014 Çarşamba

Peluş Yakalı Siyah Ceket

Ayvalıktan gelen kumaşlarla son olarak peluş yakalı biraz spor biraz kokoş diyebileceğimiz  fermuarlı bir ceket diktim.Aklımda olan model tam da buydu ama sanırım boyunu biraz daha uzun bırakmalıydım .


Kumaşım parlak , oldukça esnek ve pamuklu bir parçaydı . Şimdiye kadar bu kadar iyi bir kumaşı kumaş mağazalarında bile görmemiştim . Kullandığım bluz kalıbını bir beden daha büyüterek kumaşı biçtim .Yaka kısmına hiç dokunmadan ortadan bir makas  atıp ceket havasını verdim.Sadece arka ense kısmını biraz daha oydum.


 Fermuarı dikeceğim ön ortaya yine kendi kumaşından bant yapıp  diktim  ve 55 uzunluğunda bir fermuar kullandım.


Yaka kısmında kullandığım peluş parçayı 75* 18 cm ebatlarında çift taraflı olarak yapıp yakaya diktim .Ben peluş yakanın daha kabarık durmasını istediğim için peluşu ince bir kumaşla astarlamak yerine yine astar olarak kendi kumaşını kullandım. 



 Kol ağzında ise yine siyah ceketin kumaşını kullanarak kalın bir bant yapıp diktim.Özellikle ceket, hırka gibi modellerde bu görüntüyü seviyorum.




Ayvalıktaki kumaşçımdan uygun fiyata parça kumaş almak isteyen arkadaşlar benimle osmozkadini@hotmail.com adresinden  iletişime geçebilirler.


siyah ceket - ben diktim
siyah pantolon - ben diktim
leopar desenli suni deri çanta - ben diktim




5 yorum:

  1. çok çok çok güzel bu tarzda parçaları çok güzel taşıyorsunuz zaten ben diktim demeseniz çok marka duruşları var gerçi sizde artık markasınız o ayrı tabi.güle güle giyin

    YanıtlaSil
  2. ya yasemin çok güzel , bayılıyorum sana

    YanıtlaSil
  3. Masallah yasemin hanim.sifir masraf.

    YanıtlaSil