8 Kasım 2014 Cumartesi

İnstagram da Bu Hafta


1. Geçtiğimiz cuma günü Nazın doğum günüydü , o okuldayken babayla beraber pasta ve hediyelerini aldık
2 .Doğum gününü bu sene aile arasında kutladık , bir kaç da yakın dostumuz vardı.
3 .Hafta sonu bile olsa hafta içi okul düzenimiz devam ediyor , sabahın köründe kalkıp oyun ve etkinliklerimiz sabah 8 de başlıyor.
4. Baykumaştan gelen kumaşlarımız , Naz siparişini verdi bile.
5  Hafta içi babamızı bazen iş yerinde ziyaret ediyoruz , eve zor dönüyoruz .
6. Geçen akşam özel bir davet için 10 dakikada yaptığım saçlarım.



7 .Son diktiğim abiye bluzu prova ederken , dün gece giydim bile :)
8 .Hafta içi okuldan sonra çok sevdiğim bir arkadaşımla beraberdik , fotoğraf çektirirken arkadan gelen bir çığlıkla irkilen ben , Gözüm sürekli arkada , anne olmak sanırım arkada iki gözün daha olması gibi bir şey .
9 .21 kasımda kız kardeşimin nişanı için internetten aldığım kuyruklu siyah maksi elbise .Aynı gün evlilik yıl dönümümüz olduğu için özel bir şey olsun istedim.
10. Dün atölye çalıştıran bir arkadaşımın yanındaydım bir sürü parça kumaş , peluş toplayıp geldim .Hatta dikmeyi planladığımız ceketin kumaşını da biçtim , peluşu sadece yaka ve kol ağzına koymayı düşünüyorum .





1 yorum:

  1. Allah nazardan saklasın sizleri.. performansın hiç düşmesin inşaAllah!! :)) Naz'ın doğum gününü tebrik ediyorum Rabbim anne babası ve sevdikleriyle beraber hayırlı uzuunn ömürler versin, sevgiler, selamlar! :)))

    YanıtlaSil