21 Aralık 2014 Pazar

DIY - Kot Ceket Süsleme

Sheinside alışveriş sitesinden alıp çok severek giydiğim kot ceketim son günlerde gözüme oldukça sade gelmeye başlamıştı .Sanırım biraz hareketlenmeye ihtiyacı vardı.


                  Süslemek için sadece iki çeşit taş kullandım , çok karıştırmak istemedim.Ceket üzerinde 200 e yakın taş var , hepsini tek tek dikip iki gecede bitirdim. Resim de taşlar oldukça mat çıkmış , gün ışığında çok daha parlak durduklarını söyleyebilirim.

 Özellikle kot kumaşlar üzerinde parlak taş işlemeleri çok seviyorum .Yalnız bu tarz boncuklarla çalışacaksanız yanında boncuk iğnesini istemeyi  unutmayın.





 Sırası geldikçe taşlarla süslediğim  yeni  gömlek ve tişörtlerimi de paylaşıcam. Şu sıralar aklımda olan başka bir dikiş projeside bol taşlı ,abartılı kamuflaj desenli bir çanta dikmek.İlk fırsatta yapmak istiyorum.

                                                               Güzel bir hafta olsun !

                                                                kot ceket - dıy  / sheinside

                                                           instagram  /yasemin_uzunoglu


1 yorum: