8 Aralık 2014 Pazartesi

Karışık Birkaç Yeni Dikiş

İlk kez taşlı fermuar kullanarak diktiğim bu kokoş siyah ceketi  bir moda dergisinden ilham alarak yaptım . Taşlı fermuar normal fermuarlara göre oldukça pahalı , ben 60 santimine 15 tl vermiştim. Yaka patı bol taşlı olsun istiyorum bunun için  chanel rozetlerimden birini  kullanabilirim. .Kumaşı yine Ayvalık pazarından içi pamuklu ,orta kalınlıkta streç bir triko.


Yarasa kollu over size  gri penyeyi sanırım 35 dakikada filan diktim.Renk ve kumaş olarak pek benim tarzım değil ama ortasına diktiğim deri kalp hatırına giyebilirim :)



Daha önce yine kendi yaptığım  payetli  Mickey Mouse  aplikesini  kullanarak Naza beyaz bir tunik dikmiştim. İki gün öncede siyahını diktim. Benekli pantolon ise  burada bahsettiğim kapüşonlu ceketten kalan parçayla dikildi.


Naz yine hafta sonu tüm kıyafetlerini kendi seçerek kendi kombinini oluşturdu .Onun bu huyunu çok seviyorum .  Kırmızı tayt pantolonun kumaşını ise geçtiğimiz günlerde yine burada kullanmıştım.


Dün 18 günden sonra ilk defa dışarı çıkabildim  .Topallayarak da olsa yürüyebildim ama eve geldiğimde  ayağım  şişmişti . Sanırım bir on güne daha ihtiyacım var :( 

Mutlu bir hafta olsun !


7 yorum:

  1. geçmiş olsun biraz daha dinlenin ama acele etmeyin :(
    Naz benim favorim seviyorum cimcimeyi :)
    öpermisin benim yerime? sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öperim tabi :)
      evet çok acele ettim ama o kadar sıkıldım ki evde :(

      Sil
  2. Ellerine sağlık... Bence de acele etmeyin iyileşme sürecini yavaşlatırsın...

    YanıtlaSil
  3. maşallah dur durak bilmiyorsunuz enerjisi bol vakit geçirmişsiniz ama biraz dinlenin..
    naz da çok şeker konbinleri de harika :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi harika olmuş. Taşlı fermuar kafamda yeni yeni proje ışıkları yaktı. Zaten çok az projem vardı, şimdi iki katı oldu.:))))

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım, çok tatlı olmuşlar.

    YanıtlaSil