10 Nisan 2015 Cuma

Bu Haftanın Dikişleri , Pembe Kumaşlar ve Pembe Leopar

Son bir kaç aydır büyük bir hızla uzayan Naza geçen sene diktiğim bir çok eteğin boyu çok kısa kalınca yeni etekler dikmek kaçınılmaz oldu .Özellikle son zamanlarda tütü aşkımız depreşince ilk olarak yıldızımızın hiç barışamadığı kalın tüllerle  tütü dikmek oldu .


  Şimdilik sadece beyaz diktim .Bu hafta sonu fırsatım olursa birde siyah tütü dikicem .Pratik olarak dikmek isteyenler için özellikle dikiş detaylarını fotoğraflayabildim En kısa zamanda ayrıntılı olarak  blogda olacak . Hemen yanındaki koyu pembe , ucu tüllü eteği ise jorjet bir kumaştan diktim .


 Uzun zamandır dikiş odamda sürünen bu şifon gömlek nereyse çöpe gidiyordu , son anda kıyısından döndü diyebilirim .İlk şifon gömlek deneyimim için pek fena sayılmaz , tamamen  uydurmasyon bir kalıptan uyarladım .Havalar biraz daha ısınınca maksi eteklerle giymeyi düşünüyorum :)


 Geçen gün instagramda paylaştığım kumaşlardan bazıları .Yakın bir zamanda Antalya doğu garajından almıştım İlk başta olan pudra rengi jarse pembeyle yine hırka- kimono tarzı bir şeyler dikmek istiyorum .


Pembe leopar desenli şifon bluz son gelen siparişlerimden .Kendisi aslında mini bir elbise idi , ama ben her zamanki gibi boyunu kısaltıp bu hale getirdim .Gerçek boyu ise burada. 


SEVGİLER ...

mavi kot - mavi jeans 
kot ceket - eski /  zara
pembe deri ceket - ben diktim 


                                                              instagram  /yasemin_uzunoglu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder