2 Temmuz 2016 Cumartesi

Diktiklerim : Pembe Gömlek ve Pembe Pantolon

 
 
 Yıllarca kendimi yanıltıp  rengimin siyah olduğuna gereksiz yere inanmışım . Aslında benim ruhumun rengi pembeymiş.  Bunu biraz geç anladım ama halen vakit varken  tadını şimdilerde doyasıya çıkarıyorum . Hatta bugün hayatımda uzun yıllar sonra ilk kez pembe bir  bikini  bile aldım. 



                                Pembe pantolonumu  çok önce dikmiştim ve ilk bu yazımda  yer almıştı.



 Pembe bluz gömlekte bir gün içinde dikip yine ertesi gün giydiklerimden. Pamuklu ince viskon bir kumaş. Yine kendi bedenime göre çıkardığım basit kalıplardan . Diğer diktiğim düşük omuzlu bluzlardan tek farkı ön kısmında yaptığım ilik ve düğme detayları. Bu bluz sayesinde ilk kez makinamın ilik açma ayağını da kullanmış oldum.  Kol kısmında ise makine lastiği ile  minik bir fırfır çalıştım .



                    


                                                                                   Sevgiler   :)

                                                                  instagram  / yasemin _uzunoglu







1 yorum: