26 Eylül 2016 Pazartesi

Diktiklerim : KAMUFLAJ DESENLİ GÖMLEK

 
Şükürler olsun ki son bir kaç gündür nemden kurtulup nefes alabildiğimiz normal mevsim koşullarına döndük.  Açıkçası bir önceki yazımda bahsettiğim   bu gömleği giymek içinde can atıyorum ki cumartesi   ilk kez giyebildim.



 Fotoğraflar yine Naz hanımdan  . Sabahtan kendisine kumaştan çok seveceği  bir kedi yapmıştım. Bu yüzden pek keyifliydi ,en kısa zamanda kedilerimizi de blogda paylaşıcam .Şu sıralar baya bir sardım kumaş kedilere :) 



Kamuflaj gömleğin kalıbını uzun zamandır giymediğim bir gömlekten çıkardım. Tek fark etek ucunu hazır gömlekten farklı olarak yaptım. Onun dışında gayet düz ve basit bir model.




                           Gömleğin ön bandı için ekstra bir parça kullanmadım ama kendinden pay verdim.




                                                                      Yakada da  tela kullandım .




 Kumaşım önceden de bahsettiğim gibi orta kalınlıkta bir kanvas. İlk aldığımda biraz sertti ama yıkayınca baya bir yumuşadı. Cep  ve aplikelerin yerini belirlemekte baya bir kararsız kaldım en sonunda bu şekilde yaptım. Şu anda cekette eksik olan tek şey düğme ilikleri.  Onları da en kısa zamanda halledicem.
 





Bu arada bronzluğa elveda deyip pembe yanaklara geri döndüm . Ne olursa olsun sonbaharı  gerçekten  çok özlemişim ....gerisi bahane ....
                                                                                    sevgiler ...

                                                                    instagram/ yasemin_uzunoglu







2 yorum:

  1. Ben de çok mutluyum sıcak şehirlerde yaşayanlar için sonbahar gibisi yok :) gömlek güzel olmuş elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullanın çok yakışmış.acaba kumaşı nerden aldiniz

    YanıtlaSil