16 Eylül 2016 Cuma

NAZ ' A DİKİLENLER : Dr. McStuffins Kostümü ve Geri Dönüşüm Kot Ceket

 Bu bayram tatilini evde geçirince Nazın istekleri için bol bol vaktim oldu. Aylardır hayranı olduğu Dr. McStuffins kostümü için sürekli söylenip duruyordu . Orijinal elbisesi için internette bir kaç siteye baktım ama ya beden yoktu yada kumaşlar çok zayıf aşırı polyesterdi . Beyaz doktor önlüğü için babasının bir gömleğini aldık ve daralttık. İç elbisesi için iki parça kullandım. Üst çizgili parça evde vardı ben sadece altına pembe kalın bir penyeden etek yapıp birleştirdim.




 
 En can alıcı kısım ise o saçlar nasıl havada duracaktı ?  Onu da sağolsun babası haletti. Bükülebilen tellerden aldı ve o telleri ince bir keçe parçasıyla kapladı. Bende saçlarının arasından geçirip teli saça sabitledim. Ona kalsa böyle okula bile gidebilir ama tabi sadece evde takabiliyor.




    Bir diğer dikişte benim  buradan satın alıp sadece bir kez giydiğim kot ceketimin küçültülmesi oldu.



                                              Buna benzer bir dikişi  bu yazımda    paylaşmıştım.



 Yaka dışında neredeyse her yeri söküp Nazın ölçülerine göre ayarlayıp tekrar diktim. Alt kemer bandını makinem dikmeyince iptal etmek zorunda kaldım. Nazın beğendiği aplikelerle de ceketi süsledik.





Pazartesi okullar açılıyor ve ben Nazdan daha çok heyecanlıyım  . (Stres , endişede beraberinde tabi)
Sadece o değil bende tekrar onunla beraber ilkokula başlayacağım. Tüm veli ve çocuklarımıza güzel bir yıl diliyorum .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder