2 Ekim 2016 Pazar

Diktiklerim : Suni Kabartmalı Deriden Kapaklı Portföy


Şimdiye kadar diktiğim çantalar  içinde beni en çok zorlayan deri bu oldu diyebilirim. Kırdığım üç iğneye rağmen inatla dikmekten vazgeçmedim ama sonuçtan memnunum.
 
 

Kapaklı portföy çanta dikimi ve manyetik çıt çıt takımını bu yazımda anlatmıştım. Önceki yıllara ait bir çok kapaklı deri çanta dikimi ile ilgili yazım silinmiş ilk fırsatta toparlamaya çalışıcam.



 Bu çantada daha sert durması için kumaş tela kullandım. Telayı hem deriye hem de gümüş astar kapitoneye ütü ile yapıştırdım.





 Bunların dışında herhangi bir keçe , eva yada sert bir materyal kullanmadım , telalar oldukça yeterli geldi.




 Bu çantada zorlanmamın en büyük nedeni derinin kabartmalı ve biraz da sert olması idi. Her ne kadar kolay kayması için yağ kullansamda pek bir fayda etmedi.



            Derinin simli yüzeyi fotoğrafta pek belli olmamış, özellikle gün ışığında pırıl pırıl parlıyor :)




 Bu deriyi nerden aldım diye sorarsanız evimizin hemen yanımdaki bir  koltuk döşeme atölyesinden buldum. Bu kumaştan daha önce çok şık bir berjer yapmışlar kalan parçasınıda ben aldım.

 

Çantaların devamı farklı tonlardaki deriler ile geliyor :)
sevgiler
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder