5 Ekim 2016 Çarşamba

KAMUFLAJ VE ASKERİ YEŞİL

 
 
Kamuflaj ve askeri yeşillere hız kesmeden devam  :) 
Daha öncede söylemiştim bu rengi niye bugüne kadar kullanmamışım diye , kesinlikle farklı bir enerjisi var. 
 
 
 
Kamuflaj pantolon eski  üzerine istediğim tonlarda bir şeyler bulamadığım için ne zamandır dolapta bekliyordu.  İnce ceket ise BURADAN . Mevsim geçişleri için çok ideal diyebilirim :) Özellikle arka detayı çok hoşuma gitti.
 
 

                      Cekete biraz hava katmak için cep kısımlarını taşlarla süslemeyi düşünüyorum.
Ceket tek beden yani   ''one size ''  olarak geçiyor.  Dilerseniz ürün bilgisine buradan bakabilirsiniz.





pantolon - eski / sammydress
çanta - dıy /  ben yaptım
askeri yeşil ceket  /  BURADAN
 
 
 
 




1 yorum:

  1. Katılıyorum pembe ile bütünleştin ama askeri yeşil de ayrı bir güzel durdu... Gerçi her renk çok yakışıyor...

    YanıtlaSil