21 Ekim 2016 Cuma

Diktiklerim : İKİ DERİ

Deri detaylı  spor ceketimden hatırlarsanız bu yazımda bahsetmiştim. Yine tamamen pratikten biçilen , zahmetsiz bir ceket oldu.  Antalya ' da mevsim halen yaz olduğu için sanırım uzun bir süre daha dışarıda giyemiycem. Şimdilik ev içi fotoğraflarla  idare edelim lütfen :)
 
 
 
      Bej rengi çantamı geçtiğimiz günlerde yine instagram hesabımda paylaşmıştım .
 
 
 
Ceketimde ise  dalgıç  ve suni esnek bir deriyi beraber kullandım.  Kapüşonu her zamanki gibi  astarlı olarak diktim.
 
 

 Çantayı uzun dikdörtgen biçiminde biçip dümdüz diktim.  Biraz kalın bir deri olduğu için astar olarak sadece kumaş tela kullandım.



                           Çantayı aynı zamanda kese kağıdı modelinde kullanmakta mümkün. Aklımdaki çanta  aslında buydu :)



                                   Arkadan geçmeli ve kalın zincirde çantanın aksesuarları oldu .



Sevgiler
Mutlu hafta sonları  :)
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder