10 Ekim 2016 Pazartesi

DİKTİKLERİM : İÇİ DIŞI LEOPAR ÇANTA

 
 Bu ara yine çanta dikimine yoğunlaşmışken arayada bu iki desenli leopar  portföyü sıkıştırdım .



                    Hep söylerim   büyük çanta sevdiğim gibi  portföyleri de büyük  severim. Nazın bebekliği ve büyüme devresi derken bu çantalardan baya bir uzak kalmıştım ama şimdi diktiğim çantaları her gün değiştire değiştire kullanıyorum .



 Bu deri leoparı daha önce buradan  hatırlayabilirsiniz. O çantadan geriye az bir parça kalınca bu şekilde değerlendirmek istedim.



          İç astarındaki leopar kumaştan da yine bir spor ceket dikmiştim , burada vardı.



 Bu çantanın dikimi için yine  kumaş tela kullandım .Hem leopar hem de siyah deri makinede oldukça rahat dikilebilen ,astarlı parçalardı.  Fermuarlı çanta dikimi için buraya yada burada yer alan videolarıma bakabilirsiniz.



 Bankın hemen yanındaki pembe çantadan da anlaşıldığı gibi fotoğraflar yine Naz ' dan . Kendisi on dakika sonra sınıfına girecek :)



                     Bluzu  geçen seneden SHEİN '  dan  almıştım.  Halen   çok   severek giyiyorum  , özellikle kollarındaki volanlar çok hoşuma gidiyor.

 




Sevgiler :)
 
beyaz pantolon -  ben diktim
leopar çanta   /  ben diktim
siyah tunik /  SHEİN
 
 
 

5 yorum:

  1. Yasemin Hanım merhaba , çantalarınızda kulandığınız aksesuar kısımları çok güzel ve kaliteli duruyor. Bu ara bende etekti buluzdu dikeyim öğreneyim derken çanta da dikiliyormuş hadi deneyeyim dedim Eh bişeyler yapıyorum sizin aksesuarlara bayıldım :(çantalar ve diğerleri de gayet güzel tabi):) Nerden temin edebilirim acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir çoğunu babam dışardan getirmişti çok eski , bazılarıda eminönünden almıştım. Ama bu çantanın zinciri Antalyadan metre ile zincir , taş satan büyük bir tuhafiyeden.

      Sil
    2. Güle güle kullanın yaptıklarınızın hepsi birbirinden güzel . Ulus çantacılar sokağında detaylı inceleme yapmam lazım benim :)

      Sil
  2. Leopar ile derinin uyumu Harika... güle güle kullan canım....

    YanıtlaSil