10 Mart 2014 Pazartesi

DEV YAKALI KAZAK

Bu yazımda bahsettiğim dev yakalı ispanyol kollu kazağı çok uzun bir süre önce yabancı bir dikiş blogunda görmüştüm.Yaka bandı, biye gibi detayları olmadığı için çok kısa bir sürede dikip pazar günü yine kendi diktiğim kloş etek  ve siyah süet portföy çantayla  kombinledim.



Ama ne yazık ki hafta sonu bu kazakla sadece yarım saat durabildim kelimenin tam anlamıyla piştim diyebilirim , biraz geç kalınmış  bir dikiş çalışması oldu sanırım :)



Bu kazakta iki farklı triko kullandım. Gövde kısmı düz,  kol ve boyun kısmındaki kumaş biraz daha kalın tırtıklı bir triko. Etek ucunu kıvırmadım kumaşın bant kısmına denk getirdim. Aslında 2- 3 cm daha uzun olsaydı daha iyi olabilirdi ama kumaşı son milimine kadar kullandım .Kol ağzını ispanyol kol olarak biçtim. Omuz payı  neredeyse hiç yok.Yakayı ise  tek kat çalıştım  , yakanın eni 40 , boyu ise 50 cm dir. Tabii bu ölçüler biraz da sizin tercihinize kalmış .

Kaliteli bir penye bulursam aynı modelden bir iki tane daha dikebilirim :)




                                    Rüzgar , yağmur durumunda böyle başımıza da geçirebiliyoruz  :)



                                                                  Siyah kazak - ben diktim
                                                                 siyah kloş etek - ben diktim
                                                                 siyah süet portföy çanta- ben diktim


16 yorum:

  1. hem fonksiyonel,hem şık.güzel günlerde kullanın.SEVGİLER :))

    YanıtlaSil
  2. Geçen gün kazak çok dikkatimi çekmişti,nasıl durduğunu merak etmiştim,hakikaten çok güzel duruyor,güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. yasemincim günaydın şimdi bu kolş etekten kendime kesip dikmek istiyorum... kumaşı ikiye katladığında bir taraf kapalı bir taraf açık oluyor o açık dikiş yeri arkaya mı geliyor yoksa yanları kesip yan dikişlimi yapıyoruz yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yanları kesiyoruz ve her iki dikiş yerleride yan tarafına geliyor.Arka da dikiş yok yani :)

      Sil
  4. Dev yakalı kazak başlığını okuyunca korktum!

    Ne kadar büyük olabilir ki diye düşündüm :)

    Ama bu tarz yakalar çoook çok güzeldir..

    Basit bir kazağı(seninki değil)güzelbir kazağadönüştürebilir..

    Kollarına da bayıldım..severim böyle detayları..severek kullanmanı dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değişik bir başlık olsun dedim bu sefer :)

      Sil
  5. O kazak İstanbulda bi giyilirki sıcak sıcak :) çok soğuk buralar donuyoruz valla :( Eline sağlık çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  6. çok hoş bir kazak olmuş ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  7. Yaemin hanım kazağınız çok havalı iyi günlerde giyin tarz olmuş vallahi

    YanıtlaSil
  8. ben kollarını dar yapardım muhtemelen, çok sevdim ama :))

    YanıtlaSil
  9. güzel bir kazak, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. ayyy kazağa bayıldım şahaneee ellerinize sağlık

    YanıtlaSil