25 Eylül 2017 Pazartesi

TESETTÜRE OLAN MERAKIM

Hayatımın hiç bir döneminde mini mini şortlar , etekler  ve dekolteli elbiseler giymedim.  Çok rahat ve oldukça modern bir ailede büyüdüm ama ben hep maksi etek ve elbiselerin insanı oldum. Uçuş uçuş yerleri süpüren eteklerimle kendimi çok daha iyi hissettim ki halen de öyle :)
 
En trend olan markalar kadar ilgimi çekmiştir  tesettür modeller. Bana  göre çoğu çok daha kaliteli ve asil duruyor.  
 
 
Bu abaya bana yıllar önce hosteslik yaparken Arabistanda giydiğim elbisemi hatırlattı .Benim ki bu modelin taşlı olanıydı . 
 
 
 
 
Bu ara sık sık ilham alıp göz gezdirdiğim tesettür modeller ise  bu sitede yer alıyor. Benim gibi abaya , kimono tarzı şeyler seviyorsanız bir göz atın bence :) 
 







1 yorum:

  1. Blogda düşüncelerinizi çok yansıtıyor sunuz üç yıldır takipciniz olarak siz bu yaziyi
    yazmadan kapalı giyinmenizi ve rahat bir ortamda büyüyüp böyle düşünmenizi takdir ediyordum.tesettürlü biri olarak fenomen bir int merakım yok ama sizi üç yıldır severek takip ederim

    YanıtlaSil