16 Ağustos 2018 Perşembe

IKEA AMERİKAN SERVİSİNDEN HASIR ÇANTA YAPIMI

 
 Hiç şüphesiz ki bu yazın en yükselen trendi yazlık hasır çantalar. Fiyat araştırması yaparken bu çantaların oldukça uç boyutlarda olduğunu gördüm ve yine oturup kendim yaptım .



 İnternette birçok kanal izledim gerek görüntü gerekse kalite olarak en uygun olanına IKEA olarak karar verdim ve hemen gidip iki adet sup yani servis aldım.




  Bu hasırı makinede dikmek imkansız inanın , tecrübe ile sabittir !
  Şu aşamadan sonra ihtiyacınız olan tek şey sağlam bir iğne ve  ara körük için parça kumaş.


        Ben elimde olan bu döşemelik leoparı tercih ettim , zevk sizin tabi , seçenekler çoğaltılabilinir.



  Ara körük parçayı hasırın çapına uygun olarak ölçüp ,kestim .Daha sonrada iğne ile elimle çok  sağlam bir şekilde diktim .En son da sap olarak eşimin eski bir kemerini kullandım , hepsi bu ..







elbise :  ben diktim
hasır çanta :  ben yaptım
                                                                
                                                                          instagram : yasemin_uzunoglu









2 yorum:

  1. şık ve güzel bir çözüm olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım . çok yaratıcı. Bloğunuzu severek takip ediyorum. Başarılar diliyorum. Ben de sayfama bekliyorum www.rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil