Şu sıralar tunik dikimine acayip sardım.Hem hoşuma gidiyor hemde rahat ediyorum .Özellikle beyaz pantolonun üzerine giymek için bu siyah dantel kumaşı seçtim.Bu kumaş bilinen dantellerin aksine yumuşacık ,rahatsız etmiyor ve birazda sıcak tutuyor.Üzerindeki desenlerin kadifemsi bir dokusu var.İçime aslında beyaz askılı bir penye giyecektim ama çok hoşuma gitmedi bende siyah giydim.Yaka ve etek bandında yine siyah jarse kumaş kullandım.Etek ucunu aslında sadece içine kıvıracaktım ama kumaş çok esnedi pek istediğim gibi olmadı.Kol kısımlarını biraz kısa bıraktım malum bahar geliyor :)
Geçen sene diktiğim bir
ÇANTANIN kumaşından kalan bir parçayla hemen bir saat içinde bu el çantasını diktim.Yine daha önce açıklamasını yaptığım siyah deri çantayla dikim aşamaları aynı.Onada
BURADAN bakabilirsiniz.Kumaş suni bir deriden makinede oldukça rahat dikiliyor.İç astarını yine siyah kapitoneden diktim.Çelik fermuar ve altın sarısı aksesuar kullandım.
SEVGİLER :)