27 Şubat 2015 Cuma

Simsiyah

                     Son bir haftadır Antalya da yağmurlu  ve gri bir hava hakimdi. Güneşe hasret kaldık diyebilirim .Yine o günlerden kalan bir kaç fotoğraf  karesini paylaşmak istedim.


 Son diktiklerimden olan siyah kalem pantolon ve siyah scuba tuniği  yine çok severek alışveriş yaptığım sheinside  peluş kaban ile beraber kombinledim.




                            Peluş kabana bayıldım , tam benim tarzım . Buradan bakabilirsiniz.


Yılan derisi çantayı ne zamandır takmıyordum .O kadar çok çanta dikmişim ki çoğunun varlığını bile bazen unutuyorum. 


Bol güneşli , mutlu bir hafta sonu olması dileğiyle  :)

siyah scuba tunik  -   ben diktim
siyah kalem pantolon  -  ben diktim
yılan derisi çanta -  ben diktim 
çizme -  inci
peluş kaban - sheinside



4 yorum:

  1. Allahim bu nasil bir kadin herseyi ben diktim ben diktim ama gene ben diktimm. :)

    YanıtlaSil
  2. Evet ya insani heveslendiriyor.ama iyi oluyor bu sayede kalkiyorum en azından kumaşlara söyle bir bakıp makinanın yanına getiriyorum:)

    YanıtlaSil