1 Kasım 2015 Pazar

Dikilip Giyilenler , Hafta Sonu Kombinleri ve Naz' ın Doğumgünü

Evde günlerdir  süren hastalık havasından sonra  Cumartesi günü kutladığımız Nazın doğum günü ile keyfimizi yerine geldi. Çok fazla bir hazırlık yapamadım  sağ olsun kayınvalidem ve eşim yapılması gereken her şeyi yapmışlar ,  bana düşen sadece  hediye ve pasta seçimi oldu :)



 Gün boyu üzerimde  kalan ve çok rahat ettiğim krem uzun tunik elbise  SHEİN dan. 
 Aslında boyu oldukça uzun , elbise gibi de kullanılabilir ama benim standartlarıma göre biraz kısa . Buradan farklı kombinlere ve duruşuna  bakabilirsiniz. 


           Naza son diktiğim parçalardan biri olan gri kırçıllı pantolondan bu yazımda bahsetmiştim. Aynı günde üzerindeydi . Alerjik bronşiti halen devam ettiği için etek yada elbise giymesine izin vermedim .




Takip edenler benim çok önceden diktiğim  leopar maksi eteğimi mutlaka hatırlayacaklardır. Uzun zamandır giymiyordum , bu sefer de fermuar detaylı bir şifon gömlekle denemek istedim. 


Gömleğin önünde yer alan fermuarın boylu boyunca arkaya uzanmasını çok sevdim  , detaylar burada. 



                                                   siyah sifon gömlek   -   ROMWE

                                                     krem gömlek elbise  -  SHEİN  

                                                                    Çanta   -   SHEİN 


                                             naz pantolon   -   ben diktim  /   BAYKUMAŞ 

                                                           leopar maksi etek   -     ben diktim 



                                                            instagram /  yasemin_uzunoglu



2 yorum:

  1. naz'ın doğum gününü tebrik ediyorum yasmein hanım Rabbim ailesi ve sevdikleriyle beraber hayırlı uzun ömürler versin. geçmiş olsun bu arada Allah şifalar versn. leopar kombin harika! çok yakışmış maşaAllah.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim , beğenmenize sevindim

      Sil