11 Kasım 2015 Çarşamba

Diktiklerim : Yarasa Kollu Sweat ve Rahat Skinny Jean ( Kendin Yap )


Kapüşonlu modellere ara vermeden bu sefer de yarasa kollu bir sweat diktim. Aslında ceket - bluz ve  sweatshirt  arası bir parça daha desek daha doğru olur , hepsinden bir şeyler var :)


Kumaşım BAYKUMAŞ ' tan. Benim sipariş verdiğim kumaşların yanında hediye olarak gelmişti. Çok kalın , tok  bir penye , ama esneme oranı az olduğu için özellikle yarasa kollu olarak biçtim . 


Etek ve kol ağzında bant olarak kullandığım siyah esnek kumaşı kapüşonda  da  astar olarak kullandım .


Kapüşonu yakaya diktikten sonra bir zamanlar atkı olan siyah ponponlu peluşu şapkanın etrafına elimle diktim .Atkım çok geniş olduğu için geriye baya bir ponpon parça  kaldı . 


     

Mavi jean  ROMWE  ' den . Pantolonun üzerindeki kesikler çok açık olduğu için eşimin eski bir kotundan parçalar kesip kotuma yama yaptım .Çok yırtık ,parça parça  kotları sevmiyorum , Bu hali çok daha iyi bence. Orjinal haline buradan bakabilirsiniz.


Diğer tüm düşük belli kotlarımda yaptığım gibi bununda belini kesip çok çok sevdiğim kemer lastiklerimden diktim .Tabi bu işlemi yapmanız için kotunuzun oldukça likralı olması gerekiyor. Bu arada fermuara hiç dokunmadım. 





                                                                                Sevgiler  :)

yarasa kollu sweat   -    ben diktim  /   BAYKUMAŞ 

jean     /    ROMWE



                                                          instagram / yasemin_uzunoglu



2 yorum:

  1. merhaba canım.yine çok şık bir kombin hazırlamışsın.ellerine emeğine sağlık.iyi ve mutlu günlerde kullanman dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Kota bel lastiğini özellikle de yırtık yerlere yama işi hoşuma gitti ben de deneyeceğim fikir için teşekkürler ;))

    YanıtlaSil