9 Kasım 2015 Pazartesi

KIRMIZILAR


         Son bir kaç yazım sürekli siyah kombinlerden oluşunca bu seferde biraz renk olsun istedim .


Kırmızı pötikareli gömlek bana lise yıllarımı hatırlattı . O dönem bu desenlerden oluşan oduncu gömlekleri çok modaydı . 


Gömlek  BURADAN . 



                                          Giyilmek için kışı bekleyen ,   kırmızı kaban ise BURADAN  . 


    Bu sıcakta o kabanı giy , fotoğraf çek , eve git üstünü değiştir . İşte bunlar hep '' BLOG AŞKI '' yüzünden  !
Tabi fotoğraf çekimi sırasında sürekli etrafta koşuşturup çimlerde düşüp kalkan Naz 'a olan feryat ve çığlıklarımdan  bahsetmiyorum  bile  .    iyiki kamera arkasını görmüyorsunuz  :)

Sağlıklı ve keyifli bir hafta dilerim 
   
                                                                                        Sevgiler   

                                                                     instagram  / yasemin _uzunoglu




1 yorum:

  1. Çok hoş olmuşsunuz. Fazla yorum yapmıyorum ama sizi hep takip ediyorum. Ne kadar uğraştığınızı görüyorum. Çook güzel işler başarıyorsunuz. Hep mutlu ve üretken olun inşallah. İyi günler

    YanıtlaSil