25 Kasım 2015 Çarşamba

Diktiklerim : Kamuflaj Desenli Ceket


Geçtiğimiz hafta sonu dikip büyük bir keyifle giydiğim kamuflaj ceketten bu yazımda bahsetmiştim. 


Kumaş olarak penye - jarse karışımı bir kumaş kullandım . Üzerine diktiğim Harley Davidson aplikeleri eşimin hediyesi . Ben bu tarz aplikleri çok aramıştım ama eşim sağ olsun üye olduğu kulüpten benim için almış. 


Ceketi astarlı ve sürekli kullandığım hırka kalıplarından   diktim . Ayrı bir astar yapmak yerine iki ters  kumaşı birbirine bakacak şekilde  üst üste koyup diktim. Tüm yaka çevresini bant ile çevirip , etek ve kol ağzını içine bastırdım.



                            Kamuflajı çok sevdiğim için gördüğüm  her deseni topluyorum. 


çanta  -  dıy  /  ben yaptım 
pantolon - shein 
kamuflaj desenli ceket    -  ben diktim 


                                                                       instagram  / yasemin_uzunoglu



8 yorum:

  1. Bir süredir bloğunuza bakamıyordum, bugün baktım yine bir sürü yeni şey dikmişsiniz. Hepsi pratik ve çok güzel.Elinize sağlık.Sizden aldığım fikirle dar gelen bir elbisemi boydan boya kesip iki kesik kenara bant geçirip cekete çevireceğim... ama ne zaman tembelliği atarım bilmem. Sevgiler... Ayşe

    YanıtlaSil
  2. Diktiklerinizin güzel olması yanında güzel de yakıştırıyorsunuz. Maşallah...

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ediyorum her anlamda sizi 👏👏👏 saçım senelerce kuaförlerde perişan oldm maddi manevi ama sizin sayenizde Palette

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler her anlamda çook başarılısınız sacım sizin sayenizde artık hem ekonomik hem istediğim sarıda 👏👏👏 Palette 10.01 harika.Dikiş dikmek istiyorum makina alsam ya beceremezsem o kadar masraf bosa gidecek diyorum kendi kendime öğrenebilir miyim ne dersiniz Saygılar Sevgiler İstanbul dan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparsiniz tabi biraz sabır biraz emek olur neden olmasın

      Sil
  5. Merhaba yasemin hnm bende sizi insgramdan takip ediyorum hem kendiniz hem kalbınız mükemmel ayrıca dikişlerinizide beğeniyorum benim elim hiç yatgın olmadı beceremiyorum sizden bi kuafor magduru olarak ve defalarca oldum yine başıma geldi saçım la ilgili resim atmışdım ayrıca msj göndermişdim sizden ricam bana yardım edermisiniz sacımı nasıl platıne cevırebılıtım suan altın sarısı platınle ılgılı yazınızı defalarca okudum ama benim saçımda sonuç verır mı bılemiyorum şimdiden taekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. altın sarısı ise olur ama üzerine açıcı ve palette 10*1 uygulayın aynı benim methodum gibi

      Sil