29 Kasım 2015 Pazar

Siyahlar

Yine simsiyah bir kombin ve yine  güneşli bir  Antalya günü . Bugünde kıyafetlerimin büyük bir çoğunluğu Yasemin Butikten yani kendi diktiklerimden. 


Emektar siyah kloş eteğim ve yılan derisi suni deri çantamı 2 sene önce dikmiştim. Kemeri ise yine ben yapmıştım burada vardı.


                                                               Düşük omuzlu triko ise  Romwe ' den . 


   
                       Yeni dikişlerimi merak edenler ayrılmayın , en kısa zamanda blogda olacaklar  .
                                                                  Sağlıklı , güzel bir hafta olsun  :)

siyah kloş etek  -  ben diktim
suni deri çanta  -  ben diktim
kemer  -  dıy  /   ben yaptım

                                                                         instagram / yasemin_uzunoglu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder