26 Şubat 2014 Çarşamba

İKİ MAVİ LEOPAR

 Bir önceki yazımda biçilmiş halleri bulunan iki leopar eteği bugün giyip kızımla biraz şımardık.Onunda keyfi hazır yerindeyken bir kaç poz yakalayabildim.


Nazın uğur böcekli siyah penyesi bu yazımda vardı. Tüm kış tepe tepe giydi desem yeridir :)


Hava çok sıcak olduğu için eteğin üzerine siyah blazer ceketimi giymeyi tercih ettim.





 Merak edenler için hemen söyleyeyim her iki etek de tam bir buçuk metreden çıktı. Hatta Nazın eteği biraz kısa oldu muhtemelen iki üç kere daha giyer .



                                                              İki leopar kloş etek - ben diktim
                                                                    naz siyah penye- ben diktim
                                                                           siyah ceket - buradan

         Bir kaç gün ortalıklarda yokum. Tüm iş ve siparişler üst üste geldi.Hafta başı görüşmek üzere :)

                                                                   HOŞÇAKALIN :)


15 yorum:

  1. NIce photos,
    you both look lovely!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  2. nazın keyfine bak ya maşallah çok güzel fotoğraflar ikinizin takım giymenize bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. yine herşey çok güzel :))
    gülen yüzünüz solmasın hiç
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. Anne kız güle güle giyin leoparlarınızı.. çok güzel olmuş! leoparın her rengine bayılıyorum. :)) Naz'ın uğur böcekli bluzu da çok hoş olmuş.. çok tatlısınız maşaAllah, Allah nazarlardan korusun!

    YanıtlaSil
  5. Yine cok guzel olmus bende genelde dar yada can etek dikiyodum birde klos denicem nasil olur acaba .mutlulukla giyin .pelin .

    YanıtlaSil
  6. Anasının nazlı gülü... :)
    maşallah...
    etekler güzel, siz eteklerden güzel...
    bol bol saadetler dilerim...

    YanıtlaSil
  7. yasemin hanım bloğunuzu zevkle takip ediyorum.çok güzel şeyler dikiyorsunuz.bende deri çanta dikmek istiyorum.bununla ilgili bikaç sorum olcaktı size,cevaplarsanız çok memnun olurum.öncelikle çanta derilerini nerelerden temin edebiliriz ve isterken ne diyeceğiz ? sanırım siz sert ve dik durmaları için kapitone koyuyorsunuz, başka alternatif ne olabilir, benim aklıma kalın keçe geldi uygun olurmu, birde son sorum zımba makinesi almak istiyorum onu nerden alabiliriz. ve çeşitleri varmı yani çantaya zımba takmak için hangi modeller uygun olur, şimdiden teşekkür ederim. kolay gelsin

    YanıtlaSil
  8. Çanta dikimine uygun deri olarak isteyebilirsiniz çok sert olmasın genelde astarlı oluyorlar zaten ben genelde çanta atölyesinden alıyorum kapitoneyi astar olarak kullanıyorum sert durması için kırtasiyelerde satılan eva denilen bir malzemeyi koyuyorum keçeyi denemedim zımba makinesini istanbul Eminönünden aldım çok çeşitli modeller var fiyatlarda gayet uygun

    YanıtlaSil
  9. Yasemin hanim ben pelin sparis cantalari foto cekip gosterseniz bizde gormus oluruz.gorseldeki marln portfoyu derimi yoksa duck mi kumascilarda varmi kolay gelsin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duck digital baskı kumaş her kumaşçıda yok

      Sil
  10. Koltuk kaplamacilarda vardir sanirim .

    YanıtlaSil