17 Şubat 2014 Pazartesi

SİYAH CEKET

Pazar günü  Nazı babaanneye bırakıp eşimle baş başa biraz vakit geçirebildik. Arada bir böyle bir kaçamaklar çok tatlı oluyor. Hava o kadar sıcaktı ki üzerimdeki bu minik blazer ceket bile fazla geldi.


Ceketin sadeliği , üzerindeki küçük  altın sarısı fermuar detayları çok hoşuma gitti , günlük kullanım için çok ideal olduğunu düşünüyorum.






Ceketin içine  kendi diktiklerimden siyah askılı bir jarse bluz giymeyi tercih ettim. Yine benim elimden çıkan  deri leopar portföyle kıyafetimi tamamladım.

                                                                           Siyah bluz- ben diktim
                                                                         Leopar portföy- ben diktim
                                                                                   Kolye- choies
                                                                          Siyah ceket- persunmall

                                                                Güzel bir hafta olması dileğiyle :)



5 yorum:

  1. kesinlikle çok yakışmış

    YanıtlaSil
  2. bayıldım yineee toplanayım bi sn :)) pembesi de çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyazıda vardı sanırım ama benim renklerle pek aram yok yine siyahı tercih ettim :)

      Sil