14 Şubat 2014 Cuma

KAPLAN VE KELEBEK


Beyaz renkle aram pek yoktur aslında , dolabımda beyaz bir şeyler  iki ya da en fazla üç tanedir. Bu uzun beyaz hırkada beni cezbeden tek şey üzerindeki kocaman kaplan deseni oldu diyebilirim.Özellikle kıştan bahara geçiş dönemlerinde rahatlıkla giyebilecek bir parça.



                               Bu zımbalı deri çantada yine benim diktiğim son çantalardan.Burada vardı.




Naza  bu son diktiğim mor kelebek desenli eteği  havalar biraz daha ısınınca giydirmeyi planlıyordum ama ben hazırlanırken Naz çoktan eteğini giymişti.Hevesi kırılmasın diye çıkarmadım.



                       Aynı kumaş şu anda halen devam eden kumaş çekilişinde de yer alıyor.Baykumaşdan gelen bu viskon kumaştan elimde yaklaşık 1 metre daha var ondan da yaza doğru yine Naza bir elbise daha dikmek istiyorum.





                                           Naz mor kelebek desenli etek - ben diktim  /  Baykumaş
                                                            Siyah zımbalı deri çanta - ben diktim
                                                       Kaplan desenli beyaz hırka- SHEİNSİDE


16 yorum:

  1. anne-kız güle güle giyinin.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Zevklerimiz benziyor canım bende kelebek, kaplan ve leopar deseni çok severim. Bu arada etek çok yakışmış fıstığıma emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. analı kızlı ikinizde çok şık olmuşsunuz :) güle güle giyin...

    YanıtlaSil
  4. Kaplan desenli beyaz hırkayı da yapardınız niye aldınız :)) Naz'ın eteği harika ben bile özendim :))
    çanta yapımını hafta sonuna sakladım eğlenceli bir gün olacak deneyeceğim bende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o tarz bir kumaş bulmak neredeyse imkansız ama :( Nazın eteğini bende çok sevdim şeker gibi :)

      Sil
  5. Naz'ın eteğine özellikle bayıldım ama hırkanızda süper :))

    YanıtlaSil
  6. çok şıkk,çok şıkıdım.güzel günlerde kullanın.sevgiler :))

    YanıtlaSil
  7. Çok şekersiniz ikiniz de. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  8. resimli şeyleri giymeyi tercih etmiyorum ama size bunu çok yakıştırdım çok ağır durmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. yarım kaldı sözüm nazın kıyafeti ve çanta için elinize sağlık demek istedim :)

    YanıtlaSil
  10. Çok şıksınız yine.Bence bu renkleri de sıkça kullanmalısınız çok hoş durmuş gerçekten:)

    YanıtlaSil
  11. Very nice cardigan & bag!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  12. Çok guzel siniz size hersey yakışır sevgiler...

    YanıtlaSil