11 Mayıs 2015 Pazartesi

Rapunzel ve Baykumaş

Hayatım boyunca hep bir rapunzel olmak istemiştim .... filan değil tabi :)  Kostümü eşimin ana okul öğretmenliği bölümünde okuyan kız kardeşi için dikip üç gün içinde kayınvalidem ile beraber hazırladık. Biraz acemi işi oldu kabul ediyorum , ama siz yinede üst bluzun potluklarını görmezden gelirseniz çok sevinirim   :) İlk deneme için olur o kadar diyip detaylara geçelim .





Öncelikle belirtmek isterim ki kostüm için özel bir kumaş almadık . Tamamen baykumaşın perdelik kumaşlarından dikildi .Kumaşlar uzun bir zamandır elimdeydi sürekli bunlardan nolur ki acaba diye düşünürken rapunzel için biçilmiş kaftan oldular.



Alt eteği kloş olarak dikip beline aynı kol ağzında olduğu gibi lastik geçirdim .Üst bluzu kayınvalidem kalıpsız biçip , penslerini görümcemin üzerine göre ayarladı . Bende orta kısmına koyduğum parçanın üzerinden pembe kurdelaları diktim .Kumaş hiç esnemediği için arka sırtına bir de fermuar koydum .Etek uçlarında kullandığımız su taşlarını yakaya da diktim. Son olarak kollarına beyaz tütü kumaşından bir de aksesuar yaptım .


Üst bluz görümceme göre ayarladığı için benim üzerimde oldukça bol durdu .Normalde bel kısmı tam oturuyor.

                                                     Kumaş için baykumaşa tekrar teşekkür ederiz :)


                                                              instagram /  yasemin_uzunoglu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder