25 Mayıs 2015 Pazartesi

Pembe Leopar Portföy

Ne zamandır çanta dikmiyordum , Daha doğrusu içime sinen çantalık kumaş ve deri bulamamıştım Bu pembe leopar desenli kumaş görünümlü muşambayı da bir arkadaşım hediye olarak getirmişti. Az bir parça olduğu için sadece portföy dikebildim  .  Aslında su geçirmez dokusu ile harika bir deniz çantası bile olabilirdi :(


Portföy çanta ve fermuar dikimi defalarca blogumda anlatmıştım . Bu çanta içinde astar olarak yine tek kat pembe bir kapitone kullanıp  ,  kumaşın tonuna uygun bir fermuar tercih ettim . Çantanın içinde herhangi bir göz veya cep yok  .



                      Pratik portföy çanta dikimi için  burada yer alan videoma bakabilirsiniz. İsterseniz buradan da   faydalanabilirsiniz. 


                                                         Siyah elbiseyi ise buradan  almıştım  .


       Sevgiler  :)


       pembe leopar portföy  -   ben diktim 
         siyah elbise  -  romwe


                                                                instagram  / yasemin _uzunoglu





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder