22 Mayıs 2015 Cuma

Tül Detaylı Siyah Penye - Büzgülü Puantiyeli Etek

 
Son diktiğim tül detaylı siyah penyeden bu yazımda bahsetmiştim .  Yine kendi diktiğim şifon kumaştan büzgülü , kabarık bir etekle beraber siyah bluzu kombinleyip  en acelesinden bloguma ekledim .

Bluz için  yeni bir kalıp kullanmadım . Sadece  göğsün yarı kısmından itibaren siyah tül ekledim .Aynı tülü geçen sene burada da kullanmıştım . Siyah ne yazık ki fotolarda çok silik çıkıyor bu yüzden bazı yerlerde çok net değil .





                        Eteği büzgülü ve kabarık istediğim için oldukça geniş olarak biçtim .


              Puantiyeli kumaşım biraz ince bir şifon olduğu için astarını biraz daha tok bir kumaştan seçtim. Astarını çok geniş kesmedim.


Puantiyeli kumaşı yine el yordamıyla büzüp , astarını da yerleştirdikten sonra siyah lastik kemeri etek ağzına diktim .


 Bu fotoğraflar pek içime sinmedi , şu sıralar yeni biçmeye başladığım yazlık bir bluzle  puantiyeli eteğimi tekrar dış mekanda fotoğraflamak istiyorum . 



siyah tül penye  -   ben diktim
puantiye desenli etek  -  ben diktim


mutlu ve güzel bir hafta sonu olsun  :)


Unutmadan  50 dolarlık sheinside çekilişi dün başladı . Katılamak isteyenler buradan lütfen :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder