30 Mayıs 2015 Cumartesi

Artık Kumaşlardan Pratik Elbise - Tunik Dikimi

Yine çok pratik , tamamı artık kumaşlardan oluşan neredeyse sıfır maliyetli bir dikiş . Sabah bir buçuk saatte dikip aynı günün sonunda giydim . Detaylara gelirsek , buyrun bakalım :)


İki parçadan oluşan tuniğin siyah üst kısmı streç , pamuklu bir kumaş . Beyaz alt parçası ise beyaz bir jarse . Üst gövdeyi bluz kalıbıma göre biçip biraz uzattım .Üzerinde pens , biye , bant gibi hiçbir detay yok  . Kumaşım o kadar rahattı ki yaka ve kol ağzını bile içine bastırıp  diktim. Hiçbir kasma  ,esneme yapmadı . 


                Beyaz jarsenin büzgülerini elimle ayarlayıp etek ucuna eşit olarak dağıttım . Hepsi bu :)


                                Ben boyunu bu şekilde bırakıp tayt üzerine giymeyi tercih ettim .


                                             Fotolar yine cep telefonundan , kusura bakmayın :)


Bu modelin bir benzerini de geçtiğimiz kış Naza dikmiştim. Benim gibi pratik dikiş sever kız  anneleri bu elbise tam size göre  :)

                                                               
                                                                         Keyifli hafta sonları  :)

                                                                 instagram / yasemin_uzunoglu



1 yorum: