28 Ağustos 2015 Cuma

İki Pembe Pantolon - BAYKUMAŞ

 Geçtiğimiz haftalarda baykumaştan gelen pembe kumaşı ilk kez burada  paylaşmıştım .  O zamanlar kendime diktiğim pembe pantolonun boyunu daha uzun biçmiştim . Sonradan   gözüme pek hoş gelmeyince boyunu biraz daha kısaltıp kapriye çevirdim. Bir kaç gün öncede  kalan kumaştan bir pantolonda   Naz 'a  diktim.


Kumaş hem esnek hemde pamuklu olunca çocuk pantolonu olarak da çok ideal oldu . Okulda fermuarlı ,  düğmeli ve dar kesimli pantolonlar sorun olduğu için genelde bu tarz pantolonları kendim dikiyorum . Nazın boyu ve yaşı gereği artık lastikli düz kesim pantolonları hazır giyimde bulmak ne yazık ki biraz zor . 


Kalıp olarak yine annemin  milattan önce kalmış kalıplarından birini kullandım . Ne varsa zaten şu eski kalıplarda var , benim için hepsi birer hazine .


Aynı kendi pantolonumda olduğu gibi bunuda geniş bir lastik ve kalın bir bantla  bel ağzını çevirdim . Başka hiçbir detay yok ..


                                                                       Ahh birde o lekeler olmasa :)




                                            anne kız takım pembe pantolon /  ben diktim  -    BAYKUMAŞ
                                                                                     siyah tunik /  shein
                                                                                           çanta /   shein 


                                                                        instagram /   yasemin_uzunoglu
 



1 yorum: