7 Ağustos 2015 Cuma

İki Siyah Dikiş : Triko Sweatshirt ve Penye Elbise

 Sıcaklardan her  ne kadar şikayet etsemde fırsatını bulur bulmaz makine başına geçip  bir şeyler dikmekten kendimi alıkoyamıyorum . Dikiş gerçekten benim için en iyi terapi yöntemi , kafamı başka hiç bir şekilde boşaltamıyorum.


 Siyah triko - sweatshirt yine pratikten biçilip  ''dün diktim bugün giydim '' adlı dikiş  çalışmalarımdan biri :)  .  Bu sefer çok yapmadığım şu cepleride ekledim .Fotoğraflarda  çok net olmasa da arkasında bir de kapüşonu var. Açıklamalı kapüşonlu sweatshirt dikimi için buraya ve buraya bakabilirsiniz. 


 Penye ve dar kalıplı elbiseleri çok sevmediğim için aslında pek tercih etmiyorum .Ama elime çok güzel kalın bir penye geçince bu tarz bir elbise dikmek istedim .Boyu biraz  mini olunca fotoğraflarda  haliyle sansüre uğradı :) Zaten genelde akşamları üzerine ya bir ince triko hırka yada salaş kimonolarla beraber kombinliyorum .İnanılmaz rahat sadece onu söyleyebilirim. 



Elbise dikiş detaylarına gelirsek bluz kalıbımın uzatılmış hali diyebiliriz . Yaka ve kol ağzı çevresinde yine bant dikişi var . Onun dışında gayet sıradan bir model . 



                                                                                          Sevgiler   :)


siyah triko  sweatshirt  -    ben diktim 
siyah penye elbise  -   ben diktim 




2 yorum: