21 Aralık 2015 Pazartesi

Diktiklerim : Kız Çocuk Boyunlu Triko Dikimi


  Baykumaştan gelen gri triko ile  hatırlarsanız  kendime   bir  tunik dikmiştim. Önceden planladığım gibi kalan kumaşıda Naza değerlendirdim. 


 Triko biraz ince olduğu için beyaz bir penye ile astarlayıp diktim . Bu şekilde çok daha sıcak oldu .


 Her zamanki basit bluz kalıbını kullanıp yaka kısmını çok oymadım. Boyun bandını ayarlarken Nazı  rahatsız etmemesi için çok uzun ve dar  tutmadım. Uzunca kestiğim parçayı  ikiye katlayıp (etek ucu ve kol ağzı bant dikimi ile aynı mantık ) dikişleri içeride kalacak şekilde yakaya diktim. 



Etek ucu ve kol ağzında kullandığım siyah penyeyi aplike kalp dikiminde de kullandım. Kalpleri teyelleyip makine ile diktim. 



                                                                   instagram /yasemin_uzunoglu



                                                                            http://baykumas.com/




4 yorum:

  1. Naz gözümüzün önünde büyüdü maşallah. Artık küçük bir hanımefendi oldu. Güle güle giysin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Yasemin hanim mailinize bakarmisiniz nolur cok acil yardima ihtiyacim var cok acil

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş. Güzel günlerde giysin kızınız.

    YanıtlaSil