10 Aralık 2015 Perşembe

Diktiklerim : Şeker Pembesi Hırka


Sanırım   hırka dikip giymekten hiç bıkmıycam. Renkleri değişse de modelleri genelde hep sabit , zaten en rahat edip en sevdiğim modelde bu :)


Kumaşım şeker pembesi ve bildiğiniz dalgıç kumaştan yalnız bu biraz daha pamuklu bir parçaydı.Sadece kol kısmını kendi rengine yakın bir pembe penye astardan çalıştım. Gövde kısmında astar yok.


Kapüşonun etrafında beyaz bir peluş fikri hoşuma gitti , onuda belki ileride çıkarırım düşüncesiyle elimle diktim. İç dikişleri de yine zig zag dikişle temizledim.


Güneşi görmüşken fotoğrafları hemen çekmek istedim bu yüzden etek ucu dikişi yarım kaldı o kadarcık kusura bakmayın artık .   Hırkamı çok sevdim , farklı kombinlerle bol bol blogda olması dileğiyle  
sevgiler .....


                                                                          instagram/  yasemin_uzunoglu



1 yorum: