4 Aralık 2015 Cuma

Diktiklerim : Pratik Fırfırlı Kız Çocuk Tuniği

 Geçtiğimiz günlerde  havayı güneşli görünce okula gitmeden parkta biraz vakit geçirdik. Eşimde yanımızda olunca bol bol fotoğrafımızı çekti , 


                         Naz ' a son diktiğim fırfırlı tunik  - elbiseden bu yazımda bahsetmiştim. Geçen kış aynı modeli anne kız takım olarak beyaz kalın bir penyeden dikmiştim .Detaylı fotoğraflar ile yine buradan ve  buradan  bakabilirsiniz.


Bu tunikte de çok farklı bir şey yapmadım . Gri kalın bir penye, payetli kumaş  ile yine Minnie Mouse temasını   kullandım . Kumaşım atmadığı için etek ucunda dikiş yapmadım. 


                                            Kalın siyah yün penye taytını ise yine geçen kış dikmiştim.





                                                                               Sevgiler  :) 

                                                                 Naz penye tunik   /   ben diktim 
                                                                 Naz tayt - pantolon  /   ben diktim
                                                                  pembe suni deri çanta  /  ben diktim
                                                                  siyah- pembe trençkot  /  BURADAN                                                                                 

                                                                   instagram / yasemin_uzunoglu



3 yorum:

  1. ikinizde çok tatlısınız :) emeğinize sağlık çok başarılı :)
    sayfanızı takipteyim müsaitseniz beklerim ( http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/) sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  2. penyeleri dikerken overlok mu kullaniyorsunuz yoksa normal dikiş makinası ile mi yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil