4 Aralık 2015 Cuma

Diktiklerim : Keçe ve Kumaş ile Yılbaşı Süslemeleri (Yılbaşı Çorabı , Kurabiye Adam , Kardan Adam Yapımı )


Bu hafta tüm zamanımı  yılbaşı süslemeleri ve keçe dikimi aldı . Keçe ile çalışmaktan inanılmaz keyif aldım .  Özellikle Naz çok eğlendi  . Daha önce yine yapmamışım diye kendime çok kızdım .


 Kullandığım tüm şekilleri kalıpla çalıştım  . İlk olarak Naz' ın çok sevdiği kurabiye adamla başladık . Tamamında el dikişi yaptım . makine hiç kullanmadım . İçini doldururken boncuk elyaf ve elyafı sıkıştırmak içinde şiş kullandım .


 Keçe dikişi normal dikişten biraz daha farklı .Tek farkı arasından tekrar dolayarak ipi geçirmek .Ben de internette bir videodan öğrendim. Buradan bakabilirsiniz.


Daha sonra keçe adama bir de arkadaş yaptık. Üzerindeki  göz ve diğer aksesuarları yine keçeden kesip güçlü bir yapıştırıcı ile tutturdum. 


 Yılbaşı çorabı için kırmızı biraz kalın bir poplin kullandım . Kumaşı makinede dikip , çorap ağzına beyaz bir peluşu yapıştırdım. 


 Yine aynı kumaşından bir de askılık yapıp içinden elimle diktim. Daha sonra üzerine keçeden kestiğim yılbaşı ağaçlarını yapıştırdım.


Aynı peluş kumaşı kardan adamda da  kullandım. Üzerindeki kırmızı atkısı ,şapkası ,  düğmelerini keçeden yaparken burun ve ağzını ise hazır aksesuardan yaptım. 



Kardan adam için internetten bulup kullandığım kalıp bu , ben sadece şapka kısmını biraz değiştirdim.



      Kırmızı kalpler ise yılbaşı ağacımıza takıldı .


                                      Bu arada yine ağaç süslemesi için simli evada  kullandım.


Keçe çalışmalarımın devamı gelecek , şu sıralar kozalak ve çuval kumaşından ev aksesuarlarına sardım. Biter bitmez yine burdayım. Mutlu hafta sonları :)

                                                                           Pembe Gömlek   /  SHEİN 

                                                                           instagram / yasemin_uzunoglu



1 yorum:

  1. Yasemin Hn. hepsi çok güzel olmuş. 6 yaşında bir kızım var benimde. Çok beğendi. Biz de denicez evde. elinize sağlık.

    YanıtlaSil