27 Mayıs 2016 Cuma

Diktiklerim ve Giydiklerimde Safari Serileri

Kış bitti bitmesine ama benim bu uzun maksi ceket - hırka aşkım bir türlü sona ermek  bilmedi. Aslında bu zebra desenli dalgıç kumaşı yaz sonu dikerim diye düşünmüştüm ama kumaşın güzelliğine dayanamadım. 



                                     Tüm dikiş detayları ile kapüşonlu zebra desenli ceket  bir sonraki yazımda olacak :)



 Safari serilerinin ikinci kısmında ise bu tunik  yer alıyor. Önceki yıllarda ben bu bluzun kahverengi olanını yine farklı bir alışveriş sitesinden almıştım ama aşırı polyester kumaşı yüzünden çok rahat giyememiştim. 


Tunik  ROMWE  den . Penye - jarse arası kaygan , parlak ama yumuşak bir kumaşı var. Beden ONE - SIZE olarak geçtiği için bence her  beden kadar rahatlıkla giyebilir. Detaylar için ayrıca buraya bakabilirsiniz.



sevgiler  ....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder