18 Mayıs 2016 Çarşamba

Diktiklerim : Pötikare Desenli Yazlık Elbise ve KUMAŞLAND


Temmuz ayında başlayacak olan tatilimiz için şimdiden elbise dikim hazırlıklarına başladım. Hep söylüyorum düşük omuzlu bu modeller tam benim kalemim, bu yaz bıkana kadar dikip giyebilirim .
Pötikareli yazlık pamuklu  kumaşım  kumaşland online alışveriş sitesinden. Bu yazımda bahsettiğim kamuflaj desenli penye ile beraber hediye gelmişti.  Sitede kumaş dışında pek çok terzi malzemesi de mevcut . Üye olup güncellenen bir çok ürünü takip etmenizi tavsiye edebilirim. 



Elbise iki parçadan oluşuyor. Üst gövdeyi düşük kollu olarak biçtim. Kumaşta hiç esneme payı olmadığı için sadece  arka kısımda yaptığım  iki pensle üzerime oturttum. 



 Oldukça geniş kestiğim yaka ve kolu lastikle büzdüm. Burada ve burada  yer alan modellerde de aynı şekilde çalışmıştım.



Alt kloş etek parçasını da yine düz dikişle üst gövdeyle birleştirdim. Kumaş biraz ince olduğu için eteğin içine  astar koymayı ihmal etmedim. 





                                                                   instagram / yasemin_uzunoglu


                                                                                      Sevgiler  :)




2 yorum: