8 Mayıs 2017 Pazartesi

YAZ KAPIDA , ATASUN OPTİK YANIMIZDA

Renkli gözlülerin en büyük sorunudur gün ışığı ve güneş.  Uzun yıllar bununla ilgili bir çok sorun yaşasam da iyi ve güvenilir gözlük markaları ile bu problemi gidermeye çalıştım. Kaliteli bir güneş gözlüğünün lüks olmaktan ziyade  göz sağlığımız için çok önemli olduğunu düşünüyorum. Benim Atasun optikle tanışmam kız kardeşim sayesinde oldu diyebilirim. Kendisi uzun yıllar Atasun Optikte mağaza sorumlusu olarak çalışmıştı . Her geldiğinde gözlüklerine hayran kalır mutlaka bir iki tanesini isterdim. 
 
 



Ama artık gönül rahatlığı ile Atasun optik' in tüm dünya markalarını içinde barındırdığı internet sitesi sayesinde oturduğum yerden alışverişimi yapabiliyorum.  Siz de benim gibi hem şık hem kaliteli bir gözlüğüm olsun diyorsanız buraya tıklayarak
  keşfe çıkabilirsiniz .
 
 

 
 
Benim dikkatimi en çok bahar kampanyasında oldukça uygun fiyatlı olan ray-ban gözlükler çekti. Ayrıca peşin fiyatına 9 taksit imkanı ile sahip olabileceğiniz bu ürünler , hızlı teslimat uygulaması ile 2 iş gününde adresinize teslim ediliyor. Atasun Optik Outlet bölümü ile uygun fiyatlı kaliteli güneş gözlüklerini beğeninize sunuyor.Birde benden tavsiye outlet bölümüne mutlaka bir göz gezdirin.  Online outlet güneş gözlükleri, %70’e varan özel indirim fırsatlarıyla yine  bizleri bekliyor. Paketli, açılmamış ürünlerin bulunduğu Atasun Optik outlet güneş gözlükleri bölümünde birçok markanın güneş gözlüğü modeli yer alıyor. Ray-Ban, Carrera, Marc By Marc Jacobs, Diesel, Oakley, Osse, Guess, Police, Michael Kors, Ralph ve Fendi gibi dünyanın en ünlü markalarının güneş gözlüklerini outlet güneş gözlükleri bölümünden de  çok uygun fiyatlara satın alabilirsiniz.  Gördüğünüz gibi bahar kampanyaları bitmek bilmiyor :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Büyükler en şık gözlükleri takıyor da küçükler neden takmasın?  Şahsen benim kızım  Atasun Optik’teki bu renkli gözlüklere bayıldı. Hazır yaz kapıda iken bizde kızım Nazla beraber kendisi için bir kaç model beğendik.    Pembe aşığı olunca kendisine bu   gözlüğü  sipariş vermek şart oldu  . Ayrıca haziran ayı bizim için doğum günü ayı olduğu için kızımın en sevdiği arkadaşı için yine Atasun optikten  güzel bir gözlük beğendik :)
Sizlerde gözlerinize gereken önemi lütfen verin  . Piyasadaki ucuz,  insan sağlığını tehdit eden işporta gözlüklere itibar etmeyiniz. Hepinize şimdiden mutlu , bol güneşli ve keyifli bir yaz diliyorum :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder