2 Mayıs 2017 Salı

Diktiklerim : ETEKTEN ELBİSEYE GERİ DÖNÜŞÜM

 
 İki sene önce bu çiçekli yeşil kumaşı maksi kloş bir etek olarak dikmiş blogumda da paylaşmıştım . Baktım ki uzun zamandır giymiyorum kumaşı başka bir şekilde değerlendirmeye karar verdim.




                     Eteğin elbise olmadan önceki hali . 2015 yılında ki bu post için buraya bakabilirsiniz.



 Eteğin boyuna hiç dokunmadan sadece yanlardan birkaç cm kadar daraltma yaptım. Belindeki kemer lastiği söküp kol oyuğu yaptım. Belinede kendi kumaşından bant yapıp boyundan askılarını yaptım. Elbiseyi ise uygun renklerde bir kemer ile kullanmayı düşünüyorum.  





                                                                                sevgiler :)
                                                              instagram/ yasemin_uzunoglu
  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder