3 Temmuz 2018 Salı

DİKTİKLERİM : PEMBE KARMEN ELBİSE

 
.Bu ara biraz tembellik edip dikiş postlarımı baya bir biriktirdim ama hepsini yavaş yavaş paylaşıyorum.  Son iki sezondur o kadar çok karmen elbise ve karmen bluz diktim ki  sanırım bu sürekli aynı şeyleri giyiyormuşum hissi yaratıyor :)
 
 
 
Kumaşı yine Antalya Eylül kumaştan aldım. Yazlık krep ile sifon arası oldukça rahat bir kumaş.Bu elbisenin bir farklı versiyonunu iki yaz önce bu yazımda da  paylaşmıştım.
 
 
 
                                         Yine kendi çıkardığım kalıplardan  faydalandım.




Bu seferki elbise tek parçalı . Tüm kol ağzı ve çevresini içine bastırıp diktim. Elbise üzerinde biye veya pens gibi detaylar yok.



         Yakanın uzunluğu için ben omuz ölçümün iki katı olacak şekilde kumaşa pay verip biçiyorum.

 
 





Yakayı bluza dikip körükten bebe lastiğini geçiriyorum . En son da yine elbisenin kendi kumaşından  kuşak yapıp belime taktım :) 
 
 

Sevgiler :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder