25 Şubat 2015 Çarşamba

Nazın Yeni Elbisesi , Siyah Scuba Tunik ve Battaniye Şal

Geçen yaz sheinside alışveriş sitesinden çok beğenerek sipariş verdiğim piyano tuşu desenli tunik arka fermuar kısmından yırtılınca başka bir şekilde değerlendirip Naza mini bir elbise yapmak istedim. 


 Eski hali bu şekildeydi. Buradan bakabilirsiniz. 


  Tuniğin üst tarafını komple iptal ettim  ve  siyah kalın bir penyeyle Nazın üst bedenini diktim. Etek ucuna göre piyano tuşu desenli kumaşı daraltıp diktim.


 Şu sıralar havaların pek tadı yok , güneşi görür görmez Naza yeni elbisesini giydirip , daha detaylı resimlerini çekerim .

Scuba ve jarse kumaşı ne kadar çok severek dikip giydiğimi sanırım takip eden herkes iyi biliyor.Ayvalıktaki kumaşçım sayesinde bu kumaş türleriyle bu sene bol bol haşır neşir oldum.


Son gelen kargomda bulunan yine içi pamuklu , dışı parlak , likralı scuba kumaşla bu siyah tuniği diktim .Siyah tunik daha öncede çok dikmiştim , ama bunu daha çok sevdim .Diğerlerine göre biraz daha bol , yumuşak ve çok rahat oldu :) En önemliside jarse gibi terletmiyor .


Her zaman kullandığım bluz kalıbından farklı olarak bunu yanlardan oldukça geniş bir çan olarak biçtim. Bu tunikte biraz daha kolaya kaçarak etek ucu baskısı yapmadım yani dikişsiz olarak bıraktım zaten kumaşta bunun için  gayet müsaitti. Bu kumaşın zaten en çok bu tarafını seviyorum, birde sizi olduğunuzdan daha ince göstermesini :)


Battaniye şalım ise yine sheinside.  Bu  tip battaniye şallar çok tarzım olmasa da bunu gerçekten beğendim , buradan bakabilirsiniz. 

naz elbise - ben diktim
siyah pantolon - ben diktim
siyah tunik - ben diktim
battaniye şal - sheinside 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder