20 Şubat 2015 Cuma

Siyah - Fuşya


Pembe pantolonun kalıbını geçen yaz burda  pratik dikiş ağustos  sayısından çıkarmıştım.Leopar ve mavi çiçekli pantolonun kalıbını da yine aynı modelden biçmiştim.Boydan çok fotoğraf çekemedim ama ilerleyen günlerde farklı kombinlerle tekrar eklerim. 


Fuşya kumaşım yine Ayvalık pazarından gelen parçalar arasındaydı. Pamuk saten , likralı bir kumaş. Pantolonda cep sevmediğim için bu kalıpta da yine  cebi çıkarıp üzerinde bir iki değişiklik yaptım . Fermuarını da önden değil yandan koydum.


Şifon kumaşlarla çalışmayı çok sevmesemde akıcı ve zarif duruşunu seviyorum. Kol kısmında kendinden pullu bir triko kullandım .Bluzun hiç bir yerinde bant, biye ya da pens yok . Yaka ağzını da kol ve etek ucunda yaptığım gibi içine bastırıp diktim.Bluzun kalıbı yok , tamamen pratikten biçtim.


Mutlu hafta sonları :)

siyah pullu şifon bluz  - ben diktim
fuşya pantolon - ben diktim
                                                               
                                                                 instagram / yasemin_uzunoglu


                                                         

4 yorum:

  1. ellerıne saglık yıne dıkışler harıka gercekten bayıldım ozellıkle pembe pantolon cok guzel keske bende yapabılseydımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , yapabilirsiniz tabi çok basit :)

      Sil
  2. Çok hoş olmuş, elinize sağlık :))

    YanıtlaSil