7 Şubat 2015 Cumartesi

Beyaz Fisto

Beyaz rengi tek başına kullanmayı pek  sevmesemde  siyahla olan  uyumunu  hep çok sevmişimdir.Sanırım bu yüzden çizgili ve puantiye desenine karşı  özel bir zaafım var :)


Uçlarında püskülleri olan beyaz fisto detaylı bluzun  detayları  burada Beyaz kloş eteği ise geçen sene Nazla kendime takım olarak dikmiştim.Eteğim astarlı ve tok bir kumaş olduğu için yaz -kış rahatlıkla giyebiliyorum.İlk bu yazımda paylaşmıştım.


beyaz kloş etek  /  ben diktim
fisto detaylı bluz  - buradan

                                                                        Sevgiler :)

                                                     instagram /yasemin _uzunoglu



1 yorum:

  1. İyi uyarlaşmışsınız. sevgiler başarılı ve güzel kadın...
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil