9 Şubat 2015 Pazartesi

Pembe Blazer

 Açıkçası  bu ceketi sipariş verirken oldukça endişelenmiştim .Hem beden hem de renk konusunda tereddütlerim vardı ama kargom gelince çok sevindim çünkü renk sitede gösterilen renkten çok çok daha güzel çıktı .


       Hep söylüyorum pembe ve zebrayı birbirine çok yakıştırıyorum tıpkı bu kombinde olduğu gibi.



                                                               Ceketin farklı renkleri ise burada .

 

Mutlu haftalar :)

Zebra desenli çanta -  ben diktim
siyah kot - zara
siyah penye - h&m
pembe ceket - buradan

                                                                          instagram /yasemin_uzunoglu


2 yorum:

  1. Bu ceketin pembesi ve mavisi de bende de var :) Gelince kalitesine şaşırmıştım :) Ve gayet şık duruyor. Güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil