13 Şubat 2015 Cuma

Strafor Boyama , Süsleme Ve Birkaç DIY

Farklı objeleri ev dekorasyonunda kullanmayı  seviyorum.Hele bu objeler babamın elinden çıkmışsa  benim için  daha bir anlamlı tabi :)


Bu yazımda bahsettiğim tüm objelerin ana maddesi köpük strafor.Bu straforlar fabrikada özel bir lazer kesim makinesinde yapılıyor.Ben beğendiğim temaları Ayvalıktayken babama yaptırmıştım.

Bu straforlar çok farklı şekilde süslenebiliniyor. Ben salonumun tonlarına uyması için  su bazlı kahverengi  akrilik bir boyayla boyadım.Son aşamada daha bir  ahşap havası vermesi için de  vernik  sprey  kullandım.




                             Strafor şeklinde kesilen pastayı ise fotoğraf  albümü  olarak kullanmak istedim.


Strafora resimleri tuttturmak biraz zor oldu , en sonunda koçtaştan aldığım kuvvetli  çift taraflı bir bant ile hallettim.


Yıldız straforları  yaparken de şeffaf tutkal ve toz sim kullandım.Özellikle belirtmek istiyorum bu simlerle çalışmak gerçekten çok zor. Etrafa dağılan simleri temizlemek pek kolay olmadı.


                                         Kendileri şu anda dikiş odamın duvarında pırıl pırıl parlıyorlar :)

                                                                   http://www.goldhobi.com/tr



                     Siyah şifon bluzumu unutmadan hemen belirteyim kendisi romwe.com  dan. Aslında kendisi bir elbiseydi ama ben yine dayanamayıp üzerinde biraz değişiklik yaptım. Orjinal hali burada.


                Havalar ısınınca maksi eteklerimle kombinlenecek bir parça daha dolabıma girmiş oldu :)




Sevgililer gününüz kutlu , hafta sonunuz ise çok çok mutlu olsun !


                                                      siyah şifon bluz - romwe

                                                 instagram  /yasemin _uzunoglu



13 yorum:

  1. Çok ilginç fikirler, fotoğraf pastası çok güzel:)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuş mutlu günlerde kullanın.Babanızın ürettikleri çok güzel çok hoş şeyler ve fiyatları da uygun piyasaya göre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim çok ilgi alanıma girmediği için pek anlamıyorum ama fiyatların uygun olduğunu genelde söylüyorlar :)

      Sil
  3. Fotoğraf pastası süper fikir, değişik bir hediye olabilir:)

    YanıtlaSil
  4. 3 de harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Superrr pastayi boyasaydinız önce keşke dahami iyi olurdu

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize saglik güzel fikirler

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize saglik güzel fikirler

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, çalışmalarınız çok güzel bende evde denedim sadece yapabilirmiyim diğe köpüleri güzelce kesebildim ama boyamak için hangi boyayı kullanacağımı bilmiyorum köpüğü eriteceğinden, bişeyde yapamadım. Öylece kaldı bana ne önerebilirsiniz iyi günler

    YanıtlaSil