2 Şubat 2015 Pazartesi

Kot Elbise Çekiliş Sonucu ve Küçük Bir Özür !


Sevgili Arkadaşlar , 
bu çekilişte ilk kez random org kullanmadan hediyemi  Şebnem Kara ya göndermek istiyorum. Kendisi zaten yorumunda durumu çok güzel izah etmiş bende gerçekten hediyemin ihtiyacı olan birisine gitmesini istiyorum,katılan herkese anlayışı için çok teşekkür ederim .Kendisiyle hemen iletişime geçip kargomu gönderiyorum.Şebnemle dikiş blogunun sahibi Şebnem hanıma da   duyarlılığı için ayrıca teşekkür ederim.

Merhabalar bloğunuzu uzun süredir ilgiyle takip ediyorum. Ölçülerim bana uymuyor. fakat üniversite öğrencisi durumu kritik olan tanıdığım cici bir kızımız var. ben onun için katılımda bulunuyorum. ilk defa böyle bir şey için katılıyorum. Herkes kısmetini alırmış. Bize de kısmet demek düşüyor. şebnem kara olarak izleyicinizim. sebnemkara1@hotmail.com


4 yorum:

  1. çok güzel düşünmüşsünüz öğrenci iyi günlerde kullansın hediyesini inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullanmasi dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  3. Postunuzu yeni gördüm çok mutlu oldum. Herkes kismetini alirmis ne güzel hayirli bir seye vesile oldunuz. Birazdan kendisine ileticem. Kendisi hem calisip hem okuyan ustelik cok başarılı bir öğrenci. Iletisim mailinizi bekliyorum. Herşey için tekrar teşekkür ediyorum. Cok sevgiler. ...

    YanıtlaSil
  4. her zamanki gibi çok ince düşünülmüş bir davranış :)

    YanıtlaSil