16 Şubat 2015 Pazartesi

Deri Etek - Deri Hırka

Bu yazımda bahsettiğim gri  bantlı hırka dikişinde kullandığım deriden son olarak  bir kloş etek ve  takım hırkasını diktim.


Resimlerde çok net olmasa da etek gerçekten çok iyi durdu . Sanırım biraz derinin kalitesinden kaynaklanıyor.




Deri kendinden astarlı bu yüzden çok rahat aynı düz bir kumaşı diker gibi diktim. Rahatlığımdan yine taviz vermeden korsajlı kemer lastik kullandım.Etek ucunda ise dikiş yok. Kloş etek ve kemer lastiklerin dikimi için  bu videoma bakabilirsiniz. 


Etekle takım birde hırka diktim , şimdilik sadece ön gösterim olsun  daha sonra farklı kombinlerde kullanıcam.


                                             Elbiseden bozma kaplan desenli tişört ise buradan  !


                                                      Güzel bir hafta olması dileğiyle , sevgiler :)

deri etek - ben diktim
deri bantlı siyah hırka  - ben diktim
kaplan desenli tişört - buradan 

                                                           instagram  /yasemin_uzunoglu



8 yorum:

  1. ellerıne saglık harıka bır takım olmuss yıne cok ıtınalı ve temız bır callısma teberıklerrr

    YanıtlaSil
  2. Etek çok şık, çok tarz olmuş:) ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Deri etekte uzun istedigim icin kararsizdim ama güzel olmus begendim ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  4. Muhtesemsin birde korsajli kemeri nasil ayarlayacagiz etege onun bilgisini verirseniz çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belinize göre ayarlayın nasıl rahat ediyorsanız sonra kemeri etek ağzına dikiyorsunuz

      Sil
  5. Dikiş işlerinde daha çok yeniyim. Kendime böyle bir etek dikerek ilerlemek istiyordum, güzel bi anlatım ve örnek bulmamı sağladınız. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil