23 Şubat 2015 Pazartesi

Siyah Kalem Pantolon

 Sanırım dolabımda buna benzer 15 siyah pantolon daha var. Çok sık giydiğim için çok  yıkanıyor ve bir süre sonra rengi solup ,  dizlik yapıyor. Bende sürekli bu tarz  kumaş aldığım için en güzel siyahları sürekli dikip  dolapta saklıyorum .


 Bu seferki pantolonumu daha önce kullandığım kalıplara göre daha dar diktim . Özellikle paça kısmını iyice daralttım. Yalnız kumaş gerçekten çok iyi .İçi pamuklu , dış dokusu ise parlak ve oldukça likralı . Seven kumaştan gelen hediye kumaşlar arasında vardı.  


 Bel kısmında ise yine kalın kemer lastik kullandım. Cep , fermuar yok tabi :) Bu tarz pantolonlara o kadar çok alıştım ki düşük belli kot pantolonları giymek artık bana resmen işkence gibi geliyor .Çok mecbur kalmadıkça da giymiyorum zaten. 



                                             Fermuar detayını çok sevdiğim kazağım ise buradan . 
,

                                                       Detaylar için buraya bakabilirsiniz.


Mutlu , huzurlu , kötü haberlerden uzak bir hafta olsun !

zebra desenli deri çanta - ben diktim
deri ceket - Adil Işık
siyah kalem pantolon - ben diktim -  
siyah bot - dockers
fermuarlı siyah kazak -  buradan

                                                        instagram / yasemin_uzunoglu



8 yorum:

  1. Güle güle kullanın her zamanki gibi çok hoş görünüyorsunuz. Çok sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. ellerıne saglık yıne cok guzel ısler cıkarmıssın

    YanıtlaSil
  3. Kış icin en ideal model bence de. Ellerine sağlık. Çok da yakışmış. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba benimde kışın çok rahatlıkla giydiğim model bi pantolon çok da güze olmuş ellerinize sağlık :) Bu arada seven kumaş için verdiğiniz linkten siteye ulaşamıyorum hata veriyor neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende fark ettim sanırım satın alma süresi dolmuş , yetkililere bildirdim :)

      Sil