14 Eylül 2014 Pazar

Benekli Scuba Etek


Ayvalık pazarından aldığım benek desenli scuba kumaşı ilk olarak burada paylaşmıştım.Eteği tam kloş olarak biçmiştim,Etek uçlarında dikiş yok , scuba kumaşların en çok bu özelliğini seviyorum zaten.



Bel kısmına ilk olarak yandan gizli fermuar koymuştum ama sonradan fermuar rahatsız edince söküp tekrar kalın kemer lastiklerden diktim.Bu tarz streç, bol likralı kumaşlarda fermuarı çok gereksiz buluyorum.




          Son diktiğim taşlı siyah deri çantadan bir önceki yazımda detaylarıyla bahsetmiştim.



benek desenli kloş etek -   ben diktim
siyah düşük omuzlu bluz -  ben diktim
siyah deri çanta  -  ben diktim

                                                              Güzel bir hafta olsun :)



10 yorum:

  1. çok güzel bir kombin olmuş:))
    taşıyan zaten güzel ve enerjik MAŞALLAH:))
    haftanız güzel ve bereketli geçsin inşallah.sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. o topuzun güzelliği , o çanta harikasın yine

    YanıtlaSil
  3. Tembel kumaşı olsa gerek :) Hiç sevmiyorum ben fermuar dikmeyi. En iyi olmuş lastik

    YanıtlaSil
  4. bunca iş arasında bir de bu maharetler....insan kendinden utanıyor size bakınca..alımlı,becerikli ve ekonomik özgürlüğe sahip türk kadını....sadece miniiiiiiii-cik bir eleştirim olacak...saçlarınızın rengini biraz kırdırsanız...haddimi aştıysam ama özür dilerim tabii...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim , ama ben bu rengi seviyorum ve böylede mutluyum en azından şimdilik değiştirmeyi düşünmüyorum güzel yorumunuz içinde ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil
  5. ne kadar da beceriklisiniz maşallah size:)

    YanıtlaSil
  6. Yime harikalar cikarmissin.bu arada bu sac rengini gayet iyi tasiyosun cok guzel. hep takipteyim sanma arasira giriyorum hergun blog tayim sadece yorum yapmiyorum.pelin

    YanıtlaSil
  7. bu kumaşı makinem çekmiyor malesef standart ayarlarıyla iğne veya ayar olarak ne kullandınız makine normal kumaş dikiyor ama altına scuba kumaştan koyunca boş geçiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden acaba ? ben scuba tipi kumaşlarda yine ince iğne kullanıyorum tansiyonuda 3 te tutuyorum

      Sil
    2. valla bende bilmiyorum ki çözemedim kumaş kalınmı geliyor acaba daha kalın iğnemi kullansam diye düşündüm :(

      Sil