9 Eylül 2014 Salı

Çiçekli Kimono


Şükürler olsun ki Antalya artık normal bir insanın dayanabileceği sıcaklıklara geri döndü , istediğimizi giyip rahat rahat dolaşabileceğimiz günlere kavuştuk.



Son siparişlerimden olan çiçek desenli kimona tam zamanında geldi , askılı bir bluz ve beyaz pantolonla kombinlediğim bu kimonoyla çok rahat ettim.




Son diktiğim siyah taşlı çanta burada vardı , o da şu sıralar sürekli elimde .



Bu tarz kimonoları şort üzerine değilde dar veya streç pantolonların üzerine giymeyi daha çok seviyorum.Bu parçadan faydalanarak kendi kalıbımı da çıkardım , fırsat buldukça farklı desenlerini  dikmeyi istiyorum.






siyah bluz -  zara
beyaz pantolon -  ben diktim
deri taşlı portföy -  ben diktim
çiçekli kimono - choies



4 yorum:

  1. Çok şık bir çanta olmuş kombin ise bir harika güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  2. Kimono çok yakışmış. Ben de almak konusunda kararsız kaldım

    YanıtlaSil
  3. harika bır kombın cokda yakışmışş elazıgdan sevgıler

    YanıtlaSil